Гарантія

Обмін та повернення товару

Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів з моменту покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».

Щоб використовувати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що: 

  • товар, що не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не зазнавало змін тощо;
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
  • збережено всі ярлики та заводське маркування.

Обмін товару належної якості здійснюється, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром.

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється лише за наявності висновку/акту сервісного центру, авторизованого виробником товару, про те, що умови експлуатації не порушені.

Обмінювати або повернути товар можна в нашому магазині або відправити «Новою Поштою». Подробиці пересилання уточнюйте за тел.: +38 (044) 223-43-43

Для повернення необхідно мати товар, упаковку та комплектуючі до нього, гарантійний талон та товарний чек.

Детальніше про повернення товару належної та неналежної якості Ви можете ознайомитись у законі України "Про захист прав споживача" ст.8 та ст.9 відповідно.

Гарантійний термін

Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на сайті. Гарантія надається терміном від 3 до 36 місяців, залежно від товару. Гарантія може бути представлена виробником. Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виробника.

Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті у разі:

  • порушення безпеки гарантійних пломб;
  • наявність механічних або інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушення правил використання;
  • несанкціонованого розтину, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій та компонентів товару, зміни конструкцій чи схеми товару;
  • якщо серійний номер або MAC-адреса, що знаходяться в пам'яті виробу, змінені, стерті або пошкоджені і не можуть бути встановлені;
  • якщо виявлено пошкодження, спричинені потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або дією екстремальних температур.

Гарантійні зобов'язання та гарантійне обслуговування не поширюються у випадках:

  • випадкового пошкодження (дефекти заподіяні клієнтом);
  • пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
  • ушкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);
  • ушкодження, викликані аварійним підвищенням або зниженням напруги в мережі;
  • пошкодження або ненормального функціонування виробу, викликані збоями або невідповідністю стандартам параметрів живильних, телекомунікаційних, кабельних та інших подібних зовнішніх факторів;
  • пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли в результаті з'єднання та підключення товару до інших виробів;
  • ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  • природне зношування елементів у випадках перевищення зазначених норм нормальної експлуатації, а також корпусних елементів переносних виробів;
  • пошкодження або ненормальне функціонування виробу викликані програмами;
  • пошкодження або ненормального функціонування виробу, викликані використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення;
  • наявність на виробі ознак ремонту не уповноваженими особами.

Гарантійні зобов'язання не поширюються у випадках:

  • на програмні продукти, що постачаються разом із виробом;
  • на програмні продукти, які не постачаються разом із виробом;
  • на дані користувача, які зберігаються або отримані за допомогою виробу