Гарантія
Обмін та повернення товару
Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів з моменту покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».
Щоб використовувати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що:
- товар, що не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не зазнавало змін тощо;
- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
- збережено всі ярлики та заводське маркування.
Обмін товару належної якості здійснюється, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром.
Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється лише за наявності висновку/акту сервісного центру, авторизованого виробником товару, про те, що умови експлуатації не порушені.
Обмінювати або повернути товар можна в нашому магазині або відправити «Новою Поштою». Подробиці пересилання уточнюйте за тел.: +38 (044) 223-43-43
Для повернення необхідно мати товар, упаковку та комплектуючі до нього, гарантійний талон та товарний чек.
Детальніше про повернення товару належної та неналежної якості Ви можете ознайомитись у законі України "Про захист прав споживача" ст.8 та ст.9 відповідно.
Гарантійний термін
Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на сайті. Гарантія надається терміном від 3 до 36 місяців, залежно від товару. Гарантія може бути представлена виробником. Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виробника.
Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті у разі:
- порушення безпеки гарантійних пломб;
- наявність механічних або інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- порушення правил використання;
- несанкціонованого розтину, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій та компонентів товару, зміни конструкцій чи схеми товару;
- якщо серійний номер або MAC-адреса, що знаходяться в пам'яті виробу, змінені, стерті або пошкоджені і не можуть бути встановлені;
- якщо виявлено пошкодження, спричинені потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або дією екстремальних температур.
Гарантійні зобов'язання та гарантійне обслуговування не поширюються у випадках:
- випадкового пошкодження (дефекти заподіяні клієнтом);
- пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
- ушкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);
- ушкодження, викликані аварійним підвищенням або зниженням напруги в мережі;
- пошкодження або ненормального функціонування виробу, викликані збоями або невідповідністю стандартам параметрів живильних, телекомунікаційних, кабельних та інших подібних зовнішніх факторів;
- пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли в результаті з'єднання та підключення товару до інших виробів;
- ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
- природне зношування елементів у випадках перевищення зазначених норм нормальної експлуатації, а також корпусних елементів переносних виробів;
- пошкодження або ненормальне функціонування виробу викликані програмами;
- пошкодження або ненормального функціонування виробу, викликані використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення;
- наявність на виробі ознак ремонту не уповноваженими особами.
Гарантійні зобов'язання не поширюються у випадках:
- на програмні продукти, що постачаються разом із виробом;
- на програмні продукти, які не постачаються разом із виробом;
- на дані користувача, які зберігаються або отримані за допомогою виробу